Wij organiseren interne, resultaatgerichte, op maat opleidingen voor sales en marketing teams. Altijd op basis van een strategisch leerplan.

Op deze manier kunnen onze klanten hun marketing en recruitment communicatie volledig intern uitvoeren. 

Anno 2021 heeft elke organisatie een intern digital team nodig die snel en efficiënt ingeschakeld kan worden om nieuwe producten, diensten en vacatures te lanceren. 

Wil je net zoals onze klanten ook kunnen rekenen op een top intern digital team?

Alles is Learnable. Wij bewapenen je bestaande medewerkers met de meest moderne communicatie technieken.

Bij Learnable. hebben wij geen klanten. Wij hebben #superfans.

Wat kunnen onze superfans na hun Learnable. leertraject?

Nieuwe product, diensten of vacatures volledig autonoom kunnen lanceren?

Een nieuw product, dienst of positie idee zomaar in het wilde weg lanceren? Ondernemerschap is fantastisch, maar slim ondernemen is nog beter. 

Onze experts geven je onafhankelijke begeleiding die je en je team helpt bij de uitrol van je nieuw product of open vacature. Zo beheers je risico’s en vergroot je de kans op succes.

Waarom samenwerken met Learnable.?

Onze experts denken mee met je na en gebruiken een bewezen denkproces, zodat je jouw ideeën kunt lanceren met helder risicomanagement en ROI-verwachtingen. We helpen je om je doelstellingen vast te leggen, de juiste doelgroeptesting te organiseren en klantverwachting af te stemmen.

Wat is de learnable. aanpak?

We leiden je team ook praktisch op om de lancering zelf succesvol uit te voeren. We analyseren opportuniteiten en bedreigingen die relevant zijn voor je organisatie, in het bijzonder op vlak van digitale innovatie. Altijd met één doel voor ogen: de strategie voor jouw business.

Ons kwaliteitslabel

Onze expertise in digitale marketing is erkend door door marktleiders als Facebook, Twitter, Google en HubSpot.

Website development

Websites, landingpagina’s en apps staan niet op zich, maar vervullen een strategische rol in de marketing- en recruitment communicatie. Om de doelgroepen te overtuigen tot het ondernemen van de gewenste actie moeten zij nuttig, toegankelijk en aantrekkelijk zijn, wat onze primaire expert is.

Digital Marketing

Als ondernemende marketeer of recruiter rekent iedereen op jou om fantastische lanceringen op te zetten die renderen. Snelle resultaten die de winst van je bedrijf of van je eindklant verhogen, dat is waar je voor leeft. De juiste strategie, methode en uitvoering zijn cruciaal.

Met een geïntegreerde, wetenschappelijke aanpak voor je digitale marketing kun je je campagnes beter onderbouwen en maak je slimmere keuzes voor jezelf, je organisatie en je klanten. Zo onderscheid je je op een positieve en duurzame manier van de concurrentie.

Sociale media & PR

Als bedrijf ben je vanzelfsprekend aanwezig op Facebook, LinkedIn of Instagram om nieuws en promoties te delen. Dat is goed, maar het kan beter. Cruciaal daarbij? Social business: de filosofie waarbij sociale media volledig geïntegreerd zijn in het denken en doen van je organisatie. Dat doe je met een slim contentplan en strategische advertentieplanning. Authentieke, transparante en persoonlijke communicatie vanuit je bedrijf staan daarin centraal.

 Entrepreneurship

in de tijden van verandering

Slimme flexibiliteit is cruciaal. Denk maar aan de talloze kleine zelfstandigen die in tijden van social distancing nog snel een kant-en-klare webshop bestelden bij een webbouwer. Die projecten bleken niet altijd een succes: zonder strategische onderbouwing is de kans op ROI laag.

Ondernemingszin, innovatiekracht en voortdurende testing zijn sleutelbegrippen om plotse veranderingen in klantvraag of omgevingsfactoren het hoofd te bieden.

Wij geven je organisatie de nodige boost aan de hand van de volgende tools.

VALUE PROPOSITION CANVAS

Formuleer wat nu het onderscheidend vermogen is van je product en organisatie ten opzichte van de concurrent.

BUSINESS MODEL CANVAS

Ga terug naar de basis van je organisatie en definieer van daaruit nieuwe stappen definiëren. 

DESIGN SPRINTS

De Design Sprint valideert nieuwe ideeën vóórdat je tijd investeert in de ontwikkeling ervan. Een gestructureerd om nieuwe concepten te ontwikkelen, grote problemen op te lossen of bestaande producten te verbeteren binnen 4 dagen.

CUSTOMER/Employer JOURNEY MAPPING

De customer/employer journey brengt de klant of medewerkerbeleving in kaart en beschrijft de ervaringen gedurende de reis die hij maakt. Een slechte klanten- of medewerkerservaring is de belangrijkste reden om van aanbieder of werkgever te switchten.

FANSTRATEGIE

De fanstrategie komt eenvoudig gezegd op het volgende neer: zorg ervoor dat je klanten zélf onderdeel worden van je brand story of merkverhaal. Of, in de woorden van Michels: “Fans maken fans.”

EMPATHY MAP

De empathy map helpt je een beeld te vormen van het gedrag, de gevoelens en de behoeften van de doelgroep. De meeste en beste inzichten voor je strategie krijg je door goed te weten wat de doelgroep beweegt.

Een sales en marketing team bouwen met de juiste competenties? Learnable.

Wij versterken je verkopers en marketeers met de kennis, kunde en technologieën van moderne technieken.